No Body 3,8m

Rozpětí: 3800mm
Délka: 1805mm
Letová hmotnost: 1650g -1850g– dle varianty a vybavení

Tisk
Hodnocení: Nehodnoceno
Varianta produktu
Barva
Polep
Balast 640g

Termický model pro rekreaci, s přivřeným okem F5J

Rozpětí: 3800mm
Délka: 1805mm
Letová hmotnost: 1650g -1850g– dle varianty a vybavení.
Možný balast je skládaný po částech, kde první krok je cca 180g, dál možno dodávat po cca 114gramech do maxima 640g.


No, co k tomu názvu říct. Bez těla? Možná trochu, ale duši jsem do něj vrazil, to zase jako jo. Počeštěně je to výmluva, že jako soutěžní body nenene

NO BODY je univerzální stroj kategorie F5J, ani lehký, ani těžký, třídílné křídlo, uši nasouvané na uhlíkové kulatiny, 2x vzepětí je dáno mnou při výrobě. Gondola je tvořena uhlíkovou tkaninou s vyztužením v exponovaných místech. Na gondolu navazuje leštěná uhlíková trubka. Pro příznivce svahového létání je i bezmotorová varianta trupu. VOP šroubovací na kozlík 3D tisk, SOP taktéž šroubovaná na lůžko 3D tisk, takže sundavací zas tam dací.

Cílem nebylo postavit soutěžní speciál, ale pohodové, klidné éro, které bude univerzální pro obyčejného pilota nemajícího ambice drtit špičky pilotů F5J soutěží.  Prostě takové „důchodcovské polítáníčko“ .
Éro je dostatečně tuhé podélně i torzně, takže netřeba se bát, že se rozpadne při 5m/s. Testování probíhalo i v 10m/s , nárazy 15m/s , plně naložené balastem (640g) a snažil jsem se mu ublížit. Neublížil.
NO BODY je éro pro každého, kdo si nechce brát na F5J hypotéku.

Křídlo i ocasní plochy jsou vakuově laminovány XPS jádro. V barevné variantě na předem barvené XPS jádro. Barva je tedy pod laminátovým povrchem. Podélnou tuhost zajišťuje nosník vetknutý do středu křídla. Torzní stabilitu zajišťuje kvalitní skelná tkanina pokládaná v úhlu 45°.
Plná mechanizace křídla v rukou zkušeného pilota dokáže zajistit široké nastavení do různých klimatických podmínek.
Ocasní plochy jsou standardně do obráceného „T“, tedy SOP a VOP.

Doporučené vybavení:
Motor:
AXI 2814/12 V2 Long / AXI 2820/10 V2 Long / HET 2W + 5,2:1 / Tenshock EZ1515-15T+5:1 NL/T

Vrtule: Aeronaut CAM-C 10 x 6 / Aeronaut 12x10 , kužel 34mm (32mm pro motory s převodovkou)

Batery: 3s 1000-1300mAh
Regulátor: CASTLE TALON 60
Serva klapky i křidýlka: BMS-115HV / KST DS125MG
Serva ocasní plochy: BMS-106HV / KST DS213MG

Základní nastavení
  Normal Termika Brzdy Rychlost
VOP ↑ 15mm, ↓ 15mm Mix ↑  Mix ↓ Mix ↓
SOP ↔ 50mm      
Křidélka ↑ 25mm ↓ 18mm ↓ 4mm ↑ 15mm ↑ 2
Klapky   ↓ 5mm ↓ 80°  ↑ 3
Těžiště 95 - 100mm      



Doporučené mixy:
Křidélka 100% → směrovka 80% souhlasně
Vop 100% ↑  -   klapky + křidélka ↓ 5mm  -  v termice při plném přitažení = klapky + křidélka dolů 5mm



Zatím zde není žádné hodnocení tohoto produktu.